جملات زیبا کارت شارژ رایتل
 
 
 
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : چهار شنبه 17 تير 1394برچسب:,

من موندم چقدر ایرانیا بی کار هستند! طرف عطسه کنه براش جوک می سازن! استعدادشون منو کشته! به هر حال برای من که بد نشده... سایت همیشه آپدیته!

سری جدید متن شارژ رایتل

تعجب نکنید اگر در روزهایی نه چندان دور شاهد صدور چنین بیانیه ای از طرف یکی از مربیان بر علیه قطبی بودید: "ای سوسول منچ باز! من که می دونم توی کره همیشه مار پله بازی می کردی! تو جومونگ هم نیستی چه برسه به امپراطور..." خرید شارژ رایتل بند شلوارتم رفیق ، ولم کنی آبروت رو می برم . جدید ترین sms تهدید آمیز .

اس ام اس خنده دار رایتل

تازه گیا طلا شدی ، گم شدی کیمیا شدی دیگه اس ام اس نمی زنی عین غریبه ها شدی! کارت شارژ رایتل چند ماهه توی قلبم خونه کردی و تا حالا کرایه خونه ندادی! اگه تا یک ماه دیگه با صاحب خونه ازدواج نکنی حکم تخلیه میگره واست

خرید کارت شارژ رایتل

سه تا زن دارن بستنی می خورن : يکی ليس می زنه .يکی هم گاز می زنه يکی هم می مکه .کدومشون شوهر دارن؟ نه بی ادب اونی که حلقه دستشه!!! خرید کارت شارژ رایتل سلام گلم چطوری؟ از ديشب تا حالا فقط به u فکر می کردم. تمام فکر و ذهنم مشغوله u بود.امروز فردا هم می خوام به v.w.y.z فکر کنم

متن جدید درباره کارت شارژ

يه كره خره از باباش ميپرسه: خرها هم ميتونند زن بيگيرن؟ باباش ميگه آره اصولا خرها زن ميگيرن !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: